Usluge

Istraživanje Tržišta i Analiza Podataka o Klijentima

Proces prikupljanja i analiza eksternih i internih  informacija u nameri da se dođe do vrednih informacija za donošenje odluka

Neki od izazova sa kojima se kompanije suočavaju:

  • Identifikacija novih prilika za rast u pogledu  klijenata, segmenata i tržišta
  • Lansiranje novih proizvoda i pozicioniranje ili dodatni SKU razvoj
  • Rebrendiranje ili relansiranje trenutnih proizvoda
  • Razumevanje baze klijenata (segmentacija klijenata, ciljane ponude)
  • Povećanje efektivnosti trenutnih ponuda
  • Rešavanje strateških problema

Zašto angažovati konsultanta?

  • Konsultanti imaju potrebno iskustvo, know-how i infrastrukturu za brzu i sofisticiranu analizu podataka i efektivnu vizuelizacija
  • Konsultantske usluge štede vreme klijentima, u skladu sa tim odluke se donose brže, a otplata počinje u kraćem vremenskom periodu
  • Konsultanti pokrivaju razna polja ekspertize (npr. statistika, sociologija, ekonometrija, marketing i reklamiranje i donose relevantno iskustvo stečeno u različitim industrijama i državama)
  • Konsultanti pružaju neutralno i nezavisno tumačenje podataka
KAKO JE TO IZVODLJIVO

Interna marketing revizija

Analiza portfolija postojećih brendova i proizvoda, procena njihove efikasnosti i postojećih tipova klijenata

Rezultat: Analiza klijenata i proizvoda kompanije

Istraživanje tržišta

Istraživanje tržišta se sprovodi uključujući strukturu tržišta, preferencije klijenata i njihova očekivanja, segmentaciju klijenata, studiju o konkurenciji i distributivnim kanalima

Rezultat: sveobuhvatno razumevanje tržišta i trenutnih trendova

Kreiranje strategije

Informacije iz svih izvora se koriste da bi se kreirala strategija koja je skrojena prema potrebi klijenta i pokriva pozicioniranje novih proizvoda, program lojalnosti klijenata, nove marketing strategije  za postojeće proizvode i brendove, itd.

Rezultat: kompletna strategija sa akcionim planom

Implementacija

U koliko je neophodno, mi pomažemo da se implementira plan strategije kroz praćenje napretka, kontrole međurezultata i pomoći menadžmentu u donošenju odluka

Rezultat: uspešno primenjena strategija u skladu sa tržišnim prilikama